Individuele reis

Stichting vakantiedialyse Suriname biedt u de mogelijkheid om in het centrum te dialyseren,
wanneer u op eigen gelegenheid Suriname bezoekt.

SVDS is zeer flexibel en staat tot uw dienst tijdens uw vakantie, voor zowel een korte als langere periode.

Ook voor een reis op individuele basis, kan SVDS u informeren in:

• Ticket reserveringen. zie www.klm.nl
  • Informeren over verblijf in verschillende appartementen, hotels en resort. zie www.booking.com
  • Transfer van vliegveld Zanderije naar Paramaribo centrum.

SVDS stelt haar centrum tot uw beschikking en u kunt rekenen op de volgende diensten:

• Mogelijkheid tot verzorgen van transfer tussen verblijf en centrum SVDS.
  • Gekwalificeerd personeel.
  • Flexibele dialyse aanvangstijden.
  • Maaltijden en drinken tijdens dialyse.
  • Internet WIFI connectie mogelijkheid ( laptop is op verzoek beschikbaar.
  • Luxe electrische verstelbare dialyse stoelen.
  • Medische consultatie.
  • Management met kennis van zaken op het gebied van dialyse.
  • Dialyse behandeling mogelijkheid middels diverse toegangen: Gratz fistel, Jugularis katheter, onderarm shunt (Cimino), PTFE loop/straigt, Thorax shunt.
  • Rechtstreekse declaratie bij diverse ziektekosten verzekeraar.
  • Dialyse behandeling mogelijkheid van patiënten met Hepatitis B en C (conform NL richtlijnen)
  • Gecertificeerde dialyse machines o.a type Gambro AK 200 ultra.
  • Medisch en verpleegkundige verslaglegging in dossier.

U bent van harte welkom bij Stichting vakantiedialyse Suriname, om uw dialyse behandeling veilig en professioneel te laten uitvoeren.

Voor vragen of informatie kunt u contact opnemen via het contact formulier of telefonisch. (zie contact)